Κυριακή 29 Ιουλίου 2012

Αυτό που σας ενοχλεί , είναι η λύτρωση μου...



Του Μάριου Οταμπασίδη


Διαβάζω καθημερινά διάφορα blogs, sites, e-press, e-magazine κτλ και προσπαθώ να πληροφορηθώ όσο το δυνατόν καλύτερα και πιο ουσιαστικά από αυτά...


Λόγω όμως των αντιμνημονιακών, δημοκρατικών και εθνικών μου απόψεων διαβάζω περισσότερο sites, εχθρικά προς το εγχώριο και διεθνές κατεστημένο. Όποτε επιλέγω κάποιο από αυτά τα διαδικτυακά ΜΜΕ μέσω του facebook μου βγάζει μηνύματα του στυλ...

ATTENTION! , ΠΡΟΣΟΧΗ!!, ΟΧΙ ΜΗΝ ΜΠΑΙΝΕΙΣ!!! ΤΖΙΖ ΣΕ ΛΛΛΕΩ!!!, ΠΡΟΣΕΧΕ ΤΗΝ ΤΟΣΤΕΡΙΑ ΣΟΥ... ΘΑ ΣΟΥ ΚΑΕΙ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΜΗ ΜΠΑΙΝΕΙΣ... DONT DO IT MARIO!!! κτλ κτλ κτλ....

Το αποτέλεσμα λίγο πολύ γνωστό σε όλους, με κάνουν να επιλέγω τα sites που προσπαθούν να αποκλείσουν ή να περιορίσουν και μου δημιουργούν μια ιδιαίτερη συμπάθεια προς αυτά και τους δημιουργούς τους.

Πέρα από τον θαυμασμό μου προς τους Μιχάλη Χαραλαμπίδη και Διονύση Καρυπίδη(πρόεδρος Π.Α.Κ), έχω μια ειλικρινή συμπάθεια προς το πρόσωπο του κ.Καζάκη και διαβάζω αρκετά το toxwni.gr και βλέπω ότι όποτε το επιλέγω ως σύνδεσμο από μέσο κοινωνική δικτύωσης μου βγάζει το παρακάτω μήνυμα...



Οι λόγοι που γίνεται αυτό, προφανείς... Δεν πτοούμαι από τους τρομοκράτες της Νεοταξικής Προπαγάνδας που προσπαθούν με γελοιότητες να ελέγξουν το ίντερνετ.
Η ACTA , το Cracking, η παρακολούθηση των γραμμών του τηλεφώνου, τα παραπάνω μηνύματα κτλ, μου δίνουν να καταλάβω ότι ενοχλούνται από αντι-Νεοταξικά sites.

Θεωρώ όμως ότι η δική τους ενόχληση και ο περιορισμός που προσπαθούν να επιτύχουν προς αυτά τα ΜΜΕ του διαδικτύου είναι δική μας λύτρωση και η ενεργοποίηση του λαού μας, σε έναν Εθνικοαπελευθερωτικό αγώνα.

Θέτω το ερώτημα λοιπόν, μήπως θα πρέπει να γίνουμε πιο σκληροί και πιο αποκαλυπτικοί?

Βγάλτε τα δικά σας συμπεράσματα και ερμηνεύστε το όπως θέλετε...

Πάντως εύχομαι και για τον βομβιστή μας, να μπει στο club των πονηρών - τρομακτικών site , προσπαθώντας να αποτρέψουν και από το δικό μας μέσο, τους αναγνώστες...


Υ.Γ προς νεοταξικούς, Σας ενοχλεί η ελευθερία του διαδικτύου? Το απολαμβάνω...!

Tags:

0 Responses to “Αυτό που σας ενοχλεί , είναι η λύτρωση μου...”

Δημοσίευση σχολίου

Subscribe

Donec sed odio dui. Duis mollis, est non commodo luctus, nisi erat porttitor ligula, eget lacinia odio. Duis mollis

© 2013 Ελεύθερος Κήρυκας. All rights reserved.
Designed by SpicyTricks